Honda Motorcycles - FireBlades.org banner
1 - 6 of 6 Posts

·
Registered
5 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hi, does anyone have the instructions on how to operate/turn off the alarm as I want to fit a battery condition charger to my new(second hand) Blade without the alarm going off. It says its a Cobra AT model 8712 and has the Honda wing emblem above 2 red buttons on the fob. The buttons are of slightly different size.
I have tried searching the web but no success.

Cheers John

·
Premium Member
32,034 Posts
Hi, does anyone have the instructions on how to operate/turn off the alarm as I want to fit a battery condition charger to my new(second hand) Blade without the alarm going off. It says its a Cobra AT model 8712 and has the Honda wing emblem above 2 red buttons on the fob. The buttons are of slightly different size.
I have tried searching the web but no success.

Cheers John

You tried contacting the manufacturer?

·
Registered
3,890 Posts
If one button doesn't turn the alarm off, I'd have to assume the other one would :idunno:

·
Registered
2 Posts
Ciao, qualcuno ha le istruzioni su come azionare/spegnere l'allarme perché voglio montare un caricabatterie per le condizioni della batteria sulla mia nuova lama (di seconda mano) senza che l'allarme si spenga. Dice che è un modello Cobra AT 8712 e ha l'emblema dell'ala Honda sopra 2 pulsanti rossi sul telecomando. I pulsanti sono di dimensioni leggermente diverse.
Ho provato a cercare sul web ma senza successo.

Ciao Giovanni
[/CITAZIONE]
hai risolto con il manuale?
Ho trovato un sito Web per Cobra e ho inviato loro un'e-mail.
[/CITAZIONE]
potresti mandarmi il sito?

1 - 6 of 6 Posts