Honda Motorcycles - FireBlades.org banner

Gebruikershandleiding voor Cobra 8712

1 reading
15K views 10 replies 9 participants last post by  Choromico  
#1 ·
Hallo, heeft iemand de instructies over hoe de alarm te bedienen/uit te schakelen, want ik wil een batterijconditielader aansluiten op mijn nieuwe (tweedehands) Blade zonder dat het alarm afgaat. Er staat Cobra AT model 8712 op en het heeft het Honda-vleugel-embleem boven 2 rode knoppen op de fob. De knoppen hebben een iets andere grootte.
Ik heb geprobeerd op het web te zoeken, maar zonder succes.

Groeten John

#2 ·
Hallo, heeft iemand de instructies over hoe de alarm te bedienen/uit te schakelen, want ik wil een batterijconditielader op mijn nieuwe (tweedehands) Blade aansluiten zonder dat het alarm afgaat. Er staat dat het een Cobra AT model 8712 is en het Honda-vleugelsymbool heeft boven 2 rode knoppen op de fob. De knoppen hebben een iets andere grootte.
Ik heb geprobeerd op het web te zoeken, maar zonder succes.

Groeten John
Heeft u geprobeerd contact op te nemen met de fabrikant?

#7 ·
Hoi, heeft iemand de instructies over hoe de alarm te bedienen/uit te schakelen, want ik wil een batterijconditielader op mijn nieuwe (tweedehands) Blade plaatsen zonder dat het alarm afgaat. Er staat dat het een Cobra AT model 8712 is en het Honda-vleugelembleem boven 2 rode knoppen op de fob heeft. De knoppen zijn van iets verschillende grootte.
Ik heb geprobeerd op het web te zoeken, maar geen succes.

Groeten John
Heeft u een handleiding verkregen, ik zit in dezelfde positie

#11 · (Edited)
Hallo,

hierbij voeg ik de procedure toe om de afstandsbedieningen te koppelen met het Cobra AT Model 8712 alarm.

Ik heb de procedure vandaag, 06/07/2025, uitgevoerd en aangezien ik zie dat er twijfels zijn, laat ik het hier achter voor het geval het iemand kan helpen. Ik hoop dat het je helpt!! ;)

Herprogrammeren van de afstandsbedieningen van het Cobra AT Model 8712 alarm:

Het alarmsysteem is oorspronkelijk uitgerust met twee alarmafstandsbedieningen. In geval van verlies, defect of uitputting van de interne CR2032-batterij gedurende een lange periode van een of twee van de afstandsbedieningen, kunnen deze als volgt worden gereset:

• Schakel het alarm uit via de andere zender (indien aanwezig), of door uw persoonlijke vertrouwelijke noodontwapeningscode in te voeren. We beginnen met de sleutel in de OFF-positie.

• Draai de sleutel naar de ON-positie (wanneer de motorfiets de lichten aandoet, is het niet nodig om op de startknop van de motor te drukken), keer dan terug naar de OFF-positie en wacht ongeveer 20 seconden, de LED van het alarm licht ongeveer 2 seconden op.

• Terwijl de LED van het alarm deze 2 seconden brandt, draait u de sleutel opnieuw naar de ON-positie, de alarmaanduiding gaat uit en het alarm geeft een pieptoon.

• Nu heeft u 3 seconden om afwisselend op knop nummer 1 (rechterkant als u de afstandsbediening als het gezicht van een alien ziet) van de twee afstandsbedieningen te drukken, het systeem geeft pieptonen om het succes van de koppelingsbewerkingen te bevestigen.

• We eindigen door de sleutel terug te draaien naar de OFF-positie.

Attachments