Dit is voor de site, ik hoop dat het helpt.
Nee.Zijn de schema's voor een `92 hetzelfde als `93-95?
graag gedaan, alles wat ik kan doen om te helpen.Bedankt voor het verstrekken van deze informatie.
ok man hier is de 96-97 ik moest de 95 bedrading verwijderen. ik hoop dat dit helpt.Kun je alsjeblieft een 96 900RR schema plaatsen?
Hey bro, ik weet niet zeker welke voor het 95 UK-model is. Degene die ik heb, zijn gelabeld als n, p, r, s, w, x. Als je weet welke het is, wil ik het graag voor je plaatsen.Kunt u een bedradingsschema van een 95 900RR plaatsen voor het Europese type, niet voor het Amerikaanse?
HĂ© broeder, heb ze naar je e-mail gestuurd, hoop dat het helpt. Laat me weten of je ze hebt ontvangen, zo niet, dan kan ik ze opnieuw sturen.kun je me alsjeblieft alles sturen wat je hebt? Zo ja, dan help je me enorm. Bedankt. mijn e-mail: peter.rabatin@gmail.com.
Nu kan ik bevestigen dat het bedradingsschema van 93-94 prima past. Er zijn slechts enkele kleine verschillen, maar verder zijn alle aansluitingen en kleuren hetzelfde.Ik ben op zoek naar een bedradingsschema voor het Europese model (RRN) uit 1992. Het is het allereerste blade-model.
PS. Ik zal binnenkort controleren of een van de reeds geplaatste schema's past.
Beide groene draden zijn "massa", dus het maakt niet uit welke groene draad je gebruikt met de andere gekleurde draden. Oorspronkelijk was het de bedoeling dat de ene voor het achterlicht en de andere voor de kentekenplaatverlichting was. Als je een aftermarket achterlicht installeert dat aparte massadraden vereist voor achter- en remlichten, dan hoef je gewoon een van de groene draden te "splitsen".Ik heb een vraag. Ik heb een 97 CBR 900. Ik moet wat draden aansluiten voor de achterlichten en de kentekenplaatverlichting, en ik heb de oranje, blauwe en bruine draden, maar ik heb maar twee groene draden. Moet ik me daar zorgen over maken? En hoe weet ik welke groene draad bij welke gekleurde draad hoort? Ze zitten allemaal bij elkaar...
Ja, dat heb je wel. Mijn vorige antwoord is ook correct voor knipperlichten. Je moet gewoon een van de aardingsdraden (groen) splitsen om het te laten werken (maak 1 draad in 2). Zoiets als dit:heb ik geen drie aardingsdraden nodig om dat allemaal te doen?