Honda Motorcycles - FireBlades.org banner
21 - 40 of 62 Posts
Ik ben op zoek naar een bedradingsschema voor het Europese model (RRN) uit 1992. Het is het allereerste blade-model.

PS. Ik zal binnenkort controleren of een van de reeds geplaatste schema's past.
Nu kan ik bevestigen dat het bedradingsschema van 93-94 prima past. Er zijn slechts enkele kleine verschillen, maar verder zijn alle aansluitingen en kleuren hetzelfde.

Ik heb een vraag. Ik heb een 97 CBR 900. Ik moet wat draden aansluiten voor de achterlichten en de kentekenplaatverlichting, en ik heb de oranje, blauwe en bruine draden, maar ik heb maar twee groene draden. Moet ik me daar zorgen over maken? En hoe weet ik welke groene draad bij welke gekleurde draad hoort? Ze zitten allemaal bij elkaar...

Ik heb een vraag. Ik heb een 97 CBR 900. Ik moet wat draden aansluiten voor de achterlichten en de kentekenplaatverlichting, en ik heb de oranje, blauwe en bruine draden, maar ik heb maar twee groene draden. Moet ik me daar zorgen over maken? En hoe weet ik welke groene draad bij welke gekleurde draad hoort? Ze zitten allemaal bij elkaar...
Beide groene draden zijn "massa", dus het maakt niet uit welke groene draad je gebruikt met de andere gekleurde draden. Oorspronkelijk was het de bedoeling dat de ene voor het achterlicht en de andere voor de kentekenplaatverlichting was. Als je een aftermarket achterlicht installeert dat aparte massadraden vereist voor achter- en remlichten, dan hoef je gewoon een van de groene draden te "splitsen".

PS. Als de groene draden verschillende diameters hebben, gebruik dan de dunnere voor de kentekenplaatverlichting.

Groeten,
Rene

heb een 96 Europees model. iemand voor mij heeft er een naked bike van gemaakt. dus op dit moment heb ik veel lege stekkers over de hele motorfiets. en geen originele stuurcontrole links. ik heb een universele gekocht. maar nu weet ik echt niet wat wat is. het is spaghetti!

sorry voor het slechte engels.

is er ergens een schema voor mijn 96 Nederlandse motorfiets? foto's van een echte bedrading zodat ik wat stekkers kan vergelijken, of nu die grote iets met dit of dat te maken heeft ......

Ik zal een foto van de mijne plaatsen! klik hieronder op de imageshack gallery voor meer draadfoto's.....

Attachments

Re: bedradingsschema's 98-99 900rr

Hallo,
kan iemand me helpen met een vraag over de ontstekingsregelmodule? Het gaat om de roze draad die aanwezig is voor de 98-99 modellen, maar niet verschijnt op de 96-97 modellen. Wat is het doel van die draad?? Ik heb geprobeerd om spanning op die draad te meten, maar met de ontsteking AAN, maar niets?! Waarom vraag ik het? Ik heb een 99-motor in mijn 97 fireblade geplaatst en hij start en loopt goed met de oude ICM, maar toen ik ook de 99 ICM plaatste, startte hij niet meer...en het enige bedradingsverschil is de roze draad...

dank u

HĂ© jongens, ik ben nieuw op het forum en ik heb wat info nodig en het lijkt erop dat jullie degenen zijn om het te vragen. Het gaat over de 5 draden die in de spanningsregelaar gaan. Toen ik mijn motor kreeg, was de stekker die in de regelaar gaat helemaal verbrand. Ik probeerde ze in de juiste volgorde te houden toen ik de verbrande stekker afknipte, maar ik zou ze verkeerd kunnen hebben. Welke volgorde of waar moeten ze in de regelaar worden gestoken? Ik probeer me voor te bereiden op een reis aan het einde van de maand, maar ik weet niet of het me gaat lukken. HELP ALSJEBLIEFT. Bedankt jongens.

21 - 40 of 62 Posts